Nesvarbu, ar Jūsų pasiūlymas sudarytas bendrovės, ar šeimos renginiui, Jūs ne vienintelė bendrovė, kurios klientas paprašė pateikti pasiūlymą. Jei norite, kad Jūsiškis išsiskirtų, jis turi būti aiškus ir patrauklus. Kaip jį sudaryti?

Formatas labai svarbu. Puiki mintis iš anksto sudaryti pasiūlymo šabloną tekstinio dokumento forma, o prieš išsiunčiant konkrečiam klientui – paprasčiausiai jį užpildyti ir išsaugoti PDF formatu. Taip užtikrinsite, kad dokumentai Jūsų ir kliento kompiuteriuose atrodys visiškai taip pat. Taip pat apsisaugosite nuo nesusipratimų su klientu vėliau.

Gal svarstote sukurti redaguojamą savo pasiūlymo šabloną? Štai kelios pagrindinės taisyklės, kurių reikia nepamiršti.

  1. Jūsų pasiūlymas turi būti su nuotraukomis. Pageidautina, kad jose būtų pateikti Jūsų patiekalai, baldai ir dekoracijos. Parodydami lankytojams, kaip atrodys renginys, paskatinsite juos pasirinkti Jūsų pasiūlymą ir išvengsite nusivylimo – jie tiksliai žinos, ko tikėtis.
  2. Pasiūlymas turi parduoti. Jame turi būti pateikti argumentai Jūsų pasiūlymo naudai. Venkite tokių frazių kaip „aukšta kokybė“ ar „maža kaina“, nes kone kiekvienas rinkoje žarstosi tokiais miglotais pažadais. Pamąstykite, ko nori Jūsų klientai ir kuo Jūsų pasiūlymas ypatingas, – tai gali būti išskirtinis aptarnavimas, profesionalūs padavėjai ar neįprasti skoniai.
  3. Jūsų pasiūlymas turi būti Jūsų įgūdžių liudininkas. Lankytojai patikės Jūsų galimybėmis, tik jei jiems tai įrodysite. Pateikite kitų klientų rekomendacijas ir nurodykite informaciją apie apdovanojimus ir sertifikatus.
  4. Sąmata turi būti išsami ir suprantama. Geriausias sprendimas – paprasta lentelė, suskirstyta į aiškias kategorijas, pvz., maistas, baldai, dekoracijos, personalas ir t. t. Nurodykite, kas įeina į kainą (patiekalai, baldai, dekoracijos, personalas ir t. t.), ir pateikite konkrečius kiekius. Taip išvengsite neaiškumų.
  5. Pasiūlyme reikia nurodyti, kada ir kam jis buvo sudarytas. Dėl bendrovės pavadinimo ar kliento vardo, nurodyto pasiūlymo viršuje, jis bus asmeniškesnis. Klientas supras, kad pasiūlymas sudarytas specialiai jam. Jei nurodysite datą, bus lengviau derėtis, nes visada galėsite pasitikrinti konkrečios datos pasiūlymą

Kaip atrodo maitinimo pasiūlymo pavyzdys?