Pastaruosius šešerius metus apsilankymai Europos restoranuose sumažėjo 3 proc. Restoranų savininkai ir šefai turi įdiegti pokyčius, padėsiančius jiems patenkinti klientų lūkesčius ir tuo pačiu pritraukti daugiau jų į savo restoranus.

Motyvacija ir poreikiai valgant restorane dažniausiai priklauso nuo amžiaus. Atsižvelgiant į jūsų tikslinę grupę, turite atsižvelgti į įvairius poreikius bei gyvenimo būdą.

Jie žino, ko nori iš restorano, o kadangi jų perkamoji galia pakankamai didelė, jiems svarbu ne kaina, o kokybė. Dauguma (84 proc.) noriai renkasi įprastą valgymą restoranuose, jų mėgstamiausias valgiaraštis yra patiekalai, kuriuose dera gerai žinomi ir nauji skoniai, taip pat lengvesni patiekalai. Jei jiems patinka patiekalas, labai tikėtina, kad jie užsisakys jį dar kartą, kadangi jų elgesys paremtas įpročiais. Kūdikių bumo karta socialinę žiniasklaidą ir technologijas naudoja kitaip, nei jaunoji karta. Valgiaraštį jie dažniausiai peržiūri kompiuteryje, nedaugelis iš jų naudojasi išmaniaisiais telefonais.

Kaip paskatinti kūdikių bumo kartos atstovus apsilankyti jūsų restorane?

  • Pabrėžkite produktų ir patiekalų kokybę
  • Suteikite šiuolaikinių akcentų tradiciniams patiekalams
  • Nuolat atnaujinkite savo valgiaraštį internete

Daugelius iš jų yra poros, kurių vaikai jau gyvena atskirai. Kaina nėra pagrindinis veiksnys. Jiems svarbiausia patogumas, maisto kokybė ir klientų aptarnavimas. Jie vertina autentiškumą, šviežumą ir namuose ruoštą maistą. Kai kurie iš jų renkasi ekologišką maistą.

Kaip paskatinti „X“ kartos atstovus apsilankyti jūsų restorane?

  • Pabrėžkite savo produktų ir patiekalų kokybę
  • Koncentruokitės ties išskirtiniu klientų aptarnavimu
  • Suteikite jaukią ir patogią aplinką

Tai karta, kuri praleidžia mažiausiai laiko gamindama maistą. Tačiau vis daugiau ir daugiau tūkstantmečio kartos atstovų renkasi maistą išsinešimui ir pristatymą į namus – daugiau nei 62 proc. Šie skubantys jaunuoliai reguliariai naudojasi maisto užsakymo programėlėmis ir tikisi lanksčių pristatymo paslaugų.

Ar tai reiškia tradicinių restoranų pabaigą? Ne. Tai taip pat nereiškia, kad tūkstantmečio karta visai nebevalgo restoranuose. Tačiau jiems svarbiausia yra visos kulinarinės patirties unikalumas: intriguojanti vietos istorija, neįprastas interjero dizainas ar išskirtinis klientų aptarnavimas. Tūkstantmečio kartos atstovai yra tikri tyrinėtojai, jiems patinka pirmiesiems sužinoti apie naujai atsidariusį restoraną ar sezoninį valgiaraštį.

Kaip paskatinti tūkstantmečio kartos atstovus apsilankyti jūsų restorane?

  • Būti maisto užsakymo programėlėse ir visoje socialinėje žiniasklaidoje
  • Siekti sukurti autentišką vietą su unikalia istorija
  • Suteikti tinkamą stimulą (dažnai keisti sezoninį valgiaraštį ar organizuoti dienos temas)

Nors „Z“ kartos pajamos mažos, didžioji jų dalis (78 proc.) nurodo, jog daugiausia savo pinigus išleidžia maistui. Valgymo vietos, pvz., prekybos centrų maisto salės, kavinės ir barai, yra svarbios vietos netrukdomai praleisti laiką kartu su draugais. Kalbant apie maistą, jiems patinka eksperimentuoti, jie pasiruošę naujoms patirtims ir negalvoja apie sveiką maistą.

Kaip paskatinti „Z“ kartos atstovus apsilankyti jūsų restorane?

  • Sukurkite patrauklią erdvę praleisti laiką su draugais (pvz., pasiūlykite nemokamą belaidį internetą)
  • Pasiūlykite užkandžių ir gatvės maisto įkvėptą valgiaraštį
  • Dalyvaukite socialinėje žiniasklaidoje